תפריט נגישות

טוראי רן רני טריפון ז"ל

רן טריפון
בן 19 בנפלו
בן בלה ויוסף
נולד במצפה
בכ"ט בשבט תשי"ב, 25/2/1952
התגורר במצפה
התגייס ב-אוגוסט 1970
שרת בחיל רפואה
נפל בעת מילוי תפקידו
בכ"ג בטבת תשל"ב, 10/1/1972
מקום קבורה: מצפה

קורות חיים

בן יוסף ובלה. נולד ביום כ"ט בשבט תשי"ב (25.2.1952) במושבה מצפה שבגליל התחתון ולמד בבית-ספר יסודי בטבריה. הוא היה נעים-הליכות, עדין נפש, מנומס בכל דרכיו, ובת-צחוק האירה את פניו. הוא היה אהוב על חבריו, וגם על המבוגרים ממנו כיון שהיה נוח לבריות. טוב-לב ומוכן תמיד לעזור לזולת, בלי שתצמח לו כל טובת הנאה מכך. שקט היה מטבעו, רציני ישר וצנוע. גם להוריו התייחס במסירות, באהבה ובנאמנות.

כאשר סיים את בית-הספר היסודי בטבריה יצא ללמוד בבית-הספר החקלאי "כדורי". תכונותיו, כישוריו ויכולתו להתחבב על חבריו עשו אותו לאחד התלמידים הבולטים ב"כדורי". על-אף הלימודים ועיסוקיו בחברה, תמיד מצא זמן לעזור בבית, להקל על אבא בעבודות השדה ועל אמא בעבודות המטבח. הוא אהב גם לטפח את הגינה שליד הבית ועשה מאמצים להשכין שלום בין אחותו ואחיו בשעת מריבה ביניהם. עוד לפני הגיוס לצה"ל הוא שכנע את הוריו לנצל את ההזדמנות כל עוד הוא עדיין בבית. כדי לדאוג למשק ולמשפחה.

הוא התגייס לצה"ל בראשית אוגוסט 1970. כשהיה מגיע הביתה לחופשה לא היו שומעים מפיו טרוניות או תלונה כלשהי. כך היה בטירונות וכך היה גם בקורס הארוך והקשה בחיל-הים ובקורס חובשים קרביים שעבר כשהצטרף לסיירת.

אור ליום כ"ג בטבת תשל"ב (10.1.1972) נפל רן מפעילות אויב, בעלות רכבו על מוקש.

הוא הובא למנוחת-עולמים בבית-הקברות במצפה.

בניית אתרים: