תפריט נגישות

טוראי נמרוד נימי הסל ז"ל

נמרוד הסל
בן 20 בנפלו
בן ברנקה ושמעון
נולד בחיפה
בכ"ט בתמוז תשכ"ה, 29/7/1965
התגייס ב-אוקטובר 1983
שרת בחיל רפואה
נפל בעת שירותו
בי"ח בכסלו תשמ"ז, 1/12/1985
מקום קבורה: אילת
חלקה: 2, שורה: 2, קבר: 5.
הותיר: הורים, אחות ושלושה אחים

קורות חיים

בן ברנקה ושמעון. נולד ביום כ"ט בתמוז תשכ"ה (29.7.1965) בחיפה. נמרוד החל את לימודיו בבתי-הספר היסודים 'דגניה' ו'ניצנים' בבאר-שבע וסיים את חוק לימודיו בבית-הספר העל יסודי המקיף באילת במגמת מכשירנות. במסגרת בית-הספר זכה נימי במקום שלישי בתחרות להתעמלות קרקע. הוא השתתף בחוגים לקראטה ולשח-מט והיה פעיל ב'משמר האזרחי' באילת. נימרוד היה נער שובב ומלא מרץ, ועם זאת נער רגיש ומופנם, שהעלה תהיות פילוסופיות על העולם הזה ועל חלקו בו. תחביבו היה קריאת ספרים שירה ואף העלה רבות ממחשבותיו על הנייר בצורת שירים רגישים ונוגעים ללב, כן אסף בולים.

נימרוד גויס לצה"ל בסוף אוקטובר 1983. לאחר הטירונות הוצב ביחידת הנדסה קרבית ולאחר שסיים קורס חובשים הועבר לשרת בחיל הרפואה. בחודשים האחרונים לשירותו שירת כחובש במרפאת בית-הספר לשריון והיה מקובל ואהוד על חבריו. את הרגשתו בעת השירות תיאר באחד משיריו: "בבית קוראים לי חייל/ואני אומלל/ כי כולי ירוק / וזה בכלל לא צחוק / אוהב את המדינה / אתן הכל רק לה / בשבילה גם אלחם / כדאי שתתקיים// "ביום י"ח בכסלו תשמ"ז (1.12.1985) נפל נימרוד בעת שירותו והובא למנוחת-עולמים בבית-העלמין הצבאי באילת. הותיר הורים, אחות ושלושה אחים - חנה, אודי, רון וליפז.

במכתב התנחומים למשפחה, ציין מפקדו כי נימי "גילה רצון עז לסייע לכל חייל בעת מצוקתו, ומילא תפקידו בכבוד, תוך הצגת מיומנות וידע מקצועי רב".

נימרוד השאיר אחריו קובץ שירים, שאותם הספיק להוציא לאור כחוברת. שיריו מעידים על נפש חושפנית ומתלבטת ועין חדה ובוחנת.

בניית אתרים: