תפריט נגישות

סמ"ר אלון אברהמי ז"ל

רשימות לזכרו

אוטוביוגרפיה

אלבום תמונות

סמ"ר אלון אברהמי בן יצחק ושרה נולד בתל אביב בתאריך 1.1.83, למד בבית ספר יסודי "תל חי" ולאחר מכן סיים בהצלחה את לימודי התיכון בבי"ס "אורט סינגלובסקי" במגמת טכנולוגיה ומדעים.

בחור מלא שמחת חיים, עם חוש הומור מפותח, שופע בטחון עצמי, חם ורגיש, אהוד מאוד על חבריו וחברותיו, עם שתי ידיים ימניות, טיפוס בולט ומוביל.

בחור רחב אופקים ויכולת לימוד וקליטה בולטים במיוחד בקיצור עלם חמודות שכל אם ואב יכולים להתגאות בו.

מיד עם סיום בחינות הבגרות ב-5.8.01 התגייס לגדוד "שמשון", ותוך תקופה קצרה במהלך הטירונות נשלח לקורס חובשים קרביים.

את קורס החובשים סיים בהצטיינות ואת שלביו הראשוניים כחובש עשה בגדוד, ועל פי עדות מפקדיו וחבריו ביצע את התפקיד על הצד הטוב ביותר ולפיכך היה מועמד לחובש פלוגתי (חופ"ל).

את רוב שירותו הצבאי כשנתיים וחודשיים עשה בגזרת רצועת עזה ושירת בכל המוצבים באזור: "יסמין", "מורג", "טופח", "הדס", "מגן 12", ולבסוף נצרים.

מיותר לציין את תנאי השירות הקשים באזור זה כולל יציאות של אחת לשלושה שבועות, כל זאת במסירות, באהבה וללא טרוניות, תלונות או קיטורים, כל זאת בידיעה שבעורף מחכה לו אהובתו חברתו מרילי, אותה הכיר בכתה ט' ומאז 6 שנים רצופות של חב רות, געגועים אחד לשני, אהבה בלתי מוסתרת והנאה מכל רגע שהתאפשר להם לשהות יחדיו.

חלם לסיים את שירותו וכמו רוב הצעירים כולל אחיו הבוגרים חלם עם שחרורו על נסיעת התרעננות למזרח הרחוק.

חלומותיו נופצו לרסיסים כאשר באשמורת הבוקר בשעה ארבע לפנות בוקר ב-24.10.03 תוך ניצול תנאי השטח המוכרים לו, והערפל הכבד שכסה את האזור, חדר מחבל למוצב נצרים בו שהה, ופגע ב-2 חיילות בשעת שנתן ומשמע היריות והזעקות לעזרה, קפץ משנתו ויצא להושיט עזרה לפצועים, המחבל היה בדרכו החוצה מהמוצב אולם לרוע מזלו של אלון פגש את המחבל פנים אל פנים ומטווח קצר ירה בו והרגו.

אלון ז"ל בן 21 בנפלו.

בניית אתרים: