תפריט נגישות

סמל יובל ברזילי ז"ל

ממכתביו

מכתב להורים

יום ראשון, 23.1.66

לאבא אמא ותמי הרבה שלומות!

כפי שהבטחתי לאמא מתי שאני אאסוף הרבה חומר לכתיבה, אכתוב ומכיוון וכרגע יש הרבה לכתוב החלטתי לאחר יום עבודה ארוך מהרגיל, לענות כמה מילים על מכתבו של אבא.
קודם כל כבר חודש ימים אני עובד במטע ונכנסתי לכל העניינים הספקתי לשכלל פה כמה כלים חקלאיים בשביל המטע ביניהם את המרסס, המכסחת, מגוב לאסוף את הגזם ומקלטר וכן לעשות סדר בכל המחסנים במטע ולרכז הכל לקראת העונה. מפני עצירת הגשמים באיזור זה התחלנו להשקות את השסק, אגב השסק כרגע במצב טוב, התחלנו השבוע בדילולו ומקווים לגמור עד סוף שבוע זה, לאחר מכן נתרכז בגיזום האגסים ובתמך. המדריך היה פה לפני שבוע והתפעל מאוד מהשטח של השסק, הוא רומז על יבול גבוה השנה. ביתר הענפים אין משהו מיוחד. כן התחילו להשקות את השטחים של הכותנה, סלק הסוכר והסורגום.
מה נשמע בבית ומה חדש במטע וכן מה שלום עירית ואיך אתם מרגישים. מכיוון וכבר בשבת זו התחלנו בהכנה לקראת דילול השסק לא יכולתי לבוא ואינני יודע מתי בדיוק אבוא, אולי רק בשבוע הבא, גם זה בספק.
בינתיים אני מבסוט ומרוצה מהעבודה ונקווה שזה ימשך גם לאורך העונה. הצוות במטעים הוא (יחסית) גדול, החבר'ה פה נחמדים וכשיש עבודה דחופה, עוזרים אחד לשני וזה יוצר יותר גיבוש, פשוט נעים לעבוד בצורה זו.
אני מקווה שקצת הכנסתי אותכם לעניינים. את יתר החדשות אספר לכשאבוא הביתה.
ובינתיים שלום, שלום, לאמא, לאבא, לתמי ועירית.
מיובל

בניית אתרים: