תפריט נגישות

רב"ט יובל מורנו ז"ל

מפרי עטו

מכתב שכתב יובל לעצמו

אלבום תמונות

17.3.81
יובל מורנו של סוף כיתה י"ב מיובל מורנו של אמצע י'

ליובל של עוד שנתיים וחצי, אחרי בחינות הבגרות, אם אעמוד בהן אני כותב לך עכשיו מהחדר שלי. עכשיו צהריים ויעל נכנסה הביתה ואמא גם, ויעל אפילו אומרת שנקרעו לה המכנסיים. אני חושב מה לכתוב ולא מוצא. יש לי המון מה לכתוב ואני ממהר כי אני צריך ללכת עם ג'רי לווטרינר, ולצופים - להכין מסיבת פורים וכו'. לכן אני אשאיר את זה, ואמשיך אחרי הפעולה, בערך ב-10.00 בלילה.
לא, חזרתי קודם אחרי שחיסנתי את ג'רי, ועד הפעולה יש זמן ואני אגמור לכתוב.
נתחיל: בקשר לאהבות שלי. עכשיו אני ממש לא יודע ומתוסכל. לפני כחודשיים עוד אהבתי את ל' (אחות של ח') ועכשיו אנחנו ידידים נורא נורא טובים, ויש לי הרגשה שאני רוצה יותר מזה, אבל אני בטוח שהיא לא רוצה.
החבר הכי טוב שלי עכשיו הוא חיים. אנחנו מדברים על הכול, וזה ממש טוב. ל' היא השלישית. היא נהדרת בתור מדריכה ושותפה, ואנחנו עובדים בצוות על הכיפאק. היא ממש מותק. כל השאר עם קשת בענן, ז"א הקבוצה, די רבתי.
פשוט עומר ואילנה חושבים שיש לנו עוד מה לעשות בתור קבוצה, ואני פשוט חושב שכולם, חוץ מיובל לילך עומר ואילנה, דפ"רים ואין על מה לדבר אתם. אולי פשוט נמאס לי מהם. אז ביום שישי שעבר היינו במסיבה אני, גלי וסיגי ואייל שגיב, וערן וינאי ועופר - היה ממש כייף להכיר חבר'ה חדשים. בקשר לצופים בכלל, אני שונא את נ' המרכז ואת ע' המדריכה. היא מכניסה לעומר ואילנה כל מיני עקרונות צודקים שגם אני בעצם, [מסכים אתם] אבל לפי דעתי הם לא מתאימים לקשת בענן, ולכן אני מתנגד להם, ולעומר ואילנה יש השפעה על כולם, חוץ מאלה שהדרכתי קודם, וכולם הולכים אחריהם מבלי לחשוב, וזה מעצבן אותי. השאיפות שלי הן שכשאקרא את המכתב הזה שוב כבר תהיה לי תעודת בגרות (ביולוגיה, אני לא יודע) ואני אעמוד לפני נסיעה לחו"ל לבד, ואדע בדיוק מה אני הולך לעשות בצבא, ושעם קשת בענן יהיה בסדר ושמהתקופה הזאת לא יישאר לי רק קשת בענן וצופים, אלא עוד המון דברים שאכתוב עליהם.

יובל

בניית אתרים: