תפריט נגישות

רב"ט סיגל חייט ז"ל

רשימות לזכרה

רפי ניני

אלבום תמונות

סיגל

אף פעם לא ידעתי איך להתחיל לכתוב מכתב עבורך, עכשיו זה קשה מתמיד. זה לא היה צריך לקרות, את יודעת? שכן את הרי יודעת הכול.

אני שואל: אז למה?, תמיד היו לך תשובות בשבילי ועכשיו כבר אין.

סיגלי, רק רציתי להגיד לך תודה! תודה על כך שלימדת אותי אהבה, תודה על שדאגת, חינכת, עצבנת, חיזקת, ריגשת והיית לי החברה הכי טובה שאדם יכול לבקש.

סיגל, שלוש שנים שאנו מכירים, שלוש שנים שבהן עברנו הכול!

החל מללמוד איתך, להיות איתך, לשרת בצבא ביחד ולצערי גם לעבור איתך את ימייך האחרונים. בכל שלב ושלב מיום היכרותי איתך ועד ליום בו נאלצת לעזוב אותנו רק לימדת אותי יותר ויותר עד כמה חזקה ומדהימה את. אני גאה בך סיגל שלי ומבטיח לך שאהיה חזק, כמעט כמוך, ואעשה הכול על מנת לשמור ולהעביר את שלימדת אותי - "תחייך, החיים יפים, לא משנה מה קורה בהם", משפט שהגית שוב ושוב מפיך.

שאלת אותי פעם מה זה לאהוב אותך?, אז אני עניתי לך שלאהוב אותך זה שאת הדבר הראשון והאחרון שאני חושב עליו כשאני קם בבוקר וכשאני הולך לישון, לאהוב אותך זה כשכועסים ורבים אחד עם השני אבל אי אפשר להמשיך את הריב ליותר מ-5 דקות, לאהוב אותך זה כשאת בריאה וכשאת חולה ללא קשר למצב בו את נמצאת. היום אני רוצה להוסיף שלאהוב אותך זה גם כשאת לא איתי כאן.

מישהי אמרה לי שעדיף להעביר יום אחד עם אדם שאתה אוהב מאשר חיים שלמים בלי, אני שמח ומקווה שאת יודעת שעברת הרבה יותר מיום אחד עם מישהו שאהב אותך, שאוהב אותך ושיאהב אותך לנצח.


שלך תמיד

רפי ניני

בניית אתרים: