תפריט נגישות

סמל עופר עופרי אריאלי ז"ל

קום והתהלך בארץ

לימור

אלבום תמונות

מה אני אחותך שיתומה מאח כזה נדיר יכולה לכתוב שלא ברור מאליו?

אני יושבת עכשיו עופר שלי כמו ילדה בת 3 מביטה בתמונה שלך שמעל ראשי ובוכה ושואלת למה?

וכועסת כל כך. עופר, הנה עברו כבר עשר שנים מאז נקברת.

10 הוא מספר השלמות שתמיד שואפים להגיע אליו, אבל בשבילי לפני עשר שנים חרב העולם, אל תכעס עלי עופר, על הדמעות הללו.

אני בטוחה שהיית רוצה לדעת שאנחנו כאן תמיד שמחים ומחייכים, אבל אתה חסר לי ואין לי כוחות יותר.

אני בטוחה שאתה שם, שם לב מלמעלה שאני משתדלת, אני קמה בבוקר עוטה מסכה של "החיים הרגילים" ויוצאת לעולם.

והנה, אפילו שחלפו 10 שנים הכרית עדיין ספוגה דמעות מהחלומות עליך והשאלות והתהיות מה היה קורה אתך אילו היית אתנו. זה קשה לשחק במשחק הזה ולהמשיך בלעדיך, בפנים בתוך הנפש הרגש הזה חזק ממני ומכל מסיכה שאעטה על פני, הדמעות תמיד ירטיבו את המסכה וימחקו את האיפור של "הליצן הצוחק".

לפעמים אני רוצה להעלם, לברוח מהמציאות ולהתעלם מהכל ורק ההורים שלנו והמשפחה שלי שלא תזכה לעולם להכיר אותך נותנים לי את הכוח להמשיך ולא לאכזב את אמא ואבא ואת כולם, אותך, את עצמי. אני מתגעגעת נורא!

מתגעגעת לחיוך של, למבטים מלאי ההבנה שלך שהיו בינינו, אני אפילו מתקשה להביט בתמונה שלך היום, כי מה זה שווה?! העיניים שלך שם קפואות ולא זזות ולא מביעות כלום כמו שהביעו בחיים. לפעמים בר, בני בכורי, שואל אותי כשהוא מצביע אל תמונתך "אמא מי זה?" ואני משתתקת רגע ועונה, "זה עופר", אך הוא ממשיך ושואל "אמא מי זה עופר?" ובלבי אני זועקת ובוכה, עופר הוא אחי הבכור שלעולם לא תכיר. מה אני יכולה לומר לילד בן 3 ששואל את אמו שאלה תמימה כל כך. הלווא יוהוא היה זוכה להכיר אותך, את הסבלנות שלך, את החום שלך, ההבנה וההקשבה, אך לא! המציאות היא שונה והגורל נורא מכל.

עופר, אני כבר אם לשני בנים מקסימים - בר ועומר, וכל פעם אני תוהה מה היה קורה אתך אילו היית אתנו. איך אני אסביר לבר ועומר מציאות שלי עצמי קשה איתה. ואיך יתכן שנהייתי יותר גדולה מאחי הבכור, איך יתכן שהוא עצר שם בן 20 והעולם נמשך.

עופר, חושבת עליך בכל יום ורגע, מתפללת שתשמור עלינו מכל פגע, החיים לבשו שחורים, ירד מסך עלי, על המשפחה וההורים. שוקעת בדיכאון וחושבת עליך המון, אוספת כל יום כוח בשביל המחר ומנסה להמשיך למרות שאי אפשר לשכוח את המחר. אוהבת אותך בכל לבי ומתגעגעת אליך אח שלי.



ת.נ.צ.ב.ה.



שלך באהבה, אחותך לימור

בניית אתרים: