תפריט נגישות

רב"ט סמדר ברזני ז"ל

ספר לזכרה - ברזני סמדר ז"ל

לחיות בלי סמדר / אמא

אלבום תמונות

סמדר שלי יקרה - לא אדע איך לכתוב אלייך ועלייך.
סמדר נולדה ביום 15.6.69.
נקטפת בפריחתך היפה ביותר.
השארת את הורייך ביגונם.
חיים יפים היו לך, גדלת כמו פרח בגינה. את לימודייך סיימת בהצלחה. עברת את בחינות הבגרות ואנו התגאינו בך. את התעודות מהשנים הקודמות השארת לנו בארון. תקליטייך נשארו במגירות. האהבה שלך למוסיקה היתה לאין שיעור. מגיל צעיר אהבת את המוסיקה וכל זה נגמר בגיל תשע-עשרה. היית ילדה צנועה, בכל פעם שיצאנו לקניות חשבת על ספר או על קלטת עם מוסיקה טובה. בכל פעם שנכנסת הביתה הכנסת אור חיים ואושר.
אהבת לעזור לכולם אך לא דאגת לעזור לעצמך.
לצבא התגייסת בשמחה, עברת קורס חובשות בהצלחה ולאושרך לא היה גבול. אבל את המשך החיים הותרת לאחרים.
היית קמה בבוקר ורואה את השמש ואת הגינה היפה שאבא טיפל באהבה - היית יושבת על הדשא ומסתכלת בהנאה. אהבתך לבעלי חיים ולטבע היתה ללא גבול.
השארת את אחיך ואחיותייך, את הוריך, שמאוד אהבת בצער גדול, כל יום שעובר עלינו הוא כמו שנה ארוכה, דמעות של כאב שאינן פוסקות ביום ובלילה.
היינו משפחה מאושרת, בבילויים, בימי הולדת ובכל השמחות. בחגיגת בר-המצווה של אחיך, כאשר לבשת את השמלה הלבנה, כמו נסיכה הדלקת את הנר - זאת היתה שמחה שלא נשכח ולא תחזור שוב לעולם. לא נשכח את חגיגת יום ההולת האחרונה של אבא - עמדת בכניסה וקיבלת את האורחים, לא ידעתי אז שזאת שמחתך האחרונה. השארת הכל בחדרך המטופח וכל אשר יש בו מיותם. התמונות התקליטים והקלטות.
מה נשאר לי? צער עמוק, בכי וכאב, זכרונות יפים ושמחים וגם עצובים. את יופייך לא נשכח. חיוכך וצחוקך - לעולם יעמדו מול פני. תמיד נכנסת הביתה בצחוק וחיבוק - לעולם לא אשכח זאת. אני מתגעגעת גם אל הבלגן שהשארת בחדר לאחר ביקורייך - החופשות מהצבא. תמיד נשמעה מוסיקה אדירה מחדרך ואנו ביקשנו שתנמיכי מעט. אהבת מאוד את אחיך הצעיר, למרות שאהבת להרגיז אותו - כל זה היה בידור עבורנו, אפילו בלילות שבת בזמן האוכל רבתם וצחקתם, היית מקשטת את השולחן ולא היתה שבת בלי לשמח את אבא עם כוסות של יין.
עברה שנה מאז שקבלנו את הבשורה האיומה. החיים נהפכו לייסורים, לילות בלי שינה והגעגועים קשים. תמיד אני חושבת - אולי עוד תחזרי לחיק המשפחה, השארת את חברייך ואת המשפחה בסימן שאלה גדול - מה קרה? אינני מאמינה ולעולם לא אאמין.
סמדר - היית יקרה לנו, לאבא לאמא לאחיך ולאחיותייך. שמך וחיוכך יישאר עמנו לעד! נעשה הכל כדי להנציח את זכרך. תמיד תהיי איתי עד יום מותי.

בלב כואב שלך -
אמא

בניית אתרים: