תפריט נגישות

רס"ן תמר לוי ז"ל

מדברי משפחתה


3.6.92
לזכר רב סרן תמר לוי ז"ל
שנלקחה בדמי חייה ביום רביעי, ב' בסיון תשנ"ב.
35 שנה חיית, נלחמת בגבורה ובאומץ, וביצר הרע המרחף סביבנו, ועינייך תמיד הקרינו אור של עין טובה ולך התכונות הטובות ביותר, דרך ארץ ואהבת לרעך כמוך, מתן בסתר ולמען הכל הצניעות, והכל למען החיילים, מטופלים וחברים, למשפחה, הילדים והבעל.
ואת היית אמא לדוגמא, והשתדלת תמיד לא להכביד על הסובבים אותך ולהיות לעזר ולא למכשול. כבוד והדר נחלת למשפחה ולשכנים, ותמיד פישפשת שמא פגעת בזולת, ואיך נשכח את חיוך החן שהיה על פנייך, אשר הקרין אור של יושר סביבך, וההרגשה היתה של אור ותקוה.
תמר! ולו היה ניתן לחוש בך אף שמץ של רחמים עצמי או קינאה בבני גילך, הצעירים שהכירו אותך והתפעלו מאצילותך ומאישיותך המיוחדת המלאת ענין.
תמר! למרות שנתיב חייך עברו חיים קצרים, וכאשר צעירה כמוך מסתלקת מן העולם, הדמעות שזולגות אינן מתביישות, כי הצער אינו רק על העבר שאבד, אלא ביחוד על העתיד שלא הגיע, ומבכים את הנבט שכמש בטרם גילה לאור העולם את יפעתו. אנו אבלים על הפרח שנקטף בכאבו, כשפרחיו פרוסים ופתוחים בכל הדרם לכל ארבע רוחות השמים ואיש לא יראה לעולם את הדר יופייך ודמותך האצילה.
תמר! אכן מי יודע דרכי ה', ומי יפענח לשם מה הוריד לעולמנו נשמה שקיצבת חייה אינה די. לילדים, לחברים ולמשפחתה, והחכם מכל אדם קבע "מתוקה שנת העובד אם מעט ואם הרבה ואכל" (קהלת). ןחז"ל פרשו שהעובד איתה וממלא חייו אף אם מעטים יהיו, מתוקה תהיה שנתו לאחר מותו וזכה לאכול שכרו בערבות ובמתיקות, ללמדנו שלא מספר שנות החיים הם העיקר אלא איכותם.
תמר! לא זכינו שתוסיפי להיות עמנו.
תמר! לא זכינו שתמשיכי להקרין ולהאיר את דרכנו.
תמר! לא שכחנו ולא נשכח את הדקות, השעות, הימים והשנים באור ובחושך, בחורף ובקיץ, ברוח ובשרב, בטוב וברע. ואת כל המעגל הזה השקענו בך אנו ההורים, והיית לנו לדוגמא ולמופת באצילות שבאישיותך, והנה אנחנו בדומיה כאן כל החברים, השכנים, חיילים וחיילות ומשפחתך, מזילים דמעה כואבים ונכאבים ובעינינו ובליבנו בקשה לבורא עולם שבמרום ומבקשים שבזכות המילים האלו, ובזכות הדמעות, ובזכות היניקה שינקת ממני ביתי הקדושה, ושכל זכויות אלו יעמדו לך בשמים, ויטרקו בשמים לבורא עולם, ויפתחו שערים ויקבלו את נשמתך למנוחת עולמים ולגן עדן, אמן!
וממך תמר! מבקשים סליחה אם פגענו בך ובשם האחים, ההורים, המשפחה, השכנים, החברים, ילדייך ובעלך. למענינו, ולמען ישראל עמך היושב בציון, שהמשיח יבוא במהרה בימינו אמן ואמן!!!
תמר! נר זכרון לזכרך יהיה תמיד דלוק בליבנו וכל קצבת חיינו ונשמתנו, שבורא עולם יקציב לנו ונזכור אותך לעד!!!
שתהיה נשמתך צרורה בצרור החיים אמן ואמן!!
המשפחה, הבעל והילדים.

בניית אתרים: