תפריט נגישות

רס"ל יובל טל ז"ל

יובל טל
בן 36 בנפלו
בן לאה וזאב
נולד בעין השופט
בי' באלול תש"א, 29/8/1941
התגורר בנצרת עילית
התגייס ב-1972
שרת במשטרת ישראל
יחידה: מטה ארצי
נפל בעת שירותו
בי"ד בכסלו תשל"ח, 24/11/1977
מקום קבורה: קיבוץ עין השופט
הותיר: רעיה וארבעה ילדים, הורים, אח ואחות

קורות חיים

יובל נולד בקיבוץ עין השופט ב-29.8.1941. עם הולדתו הגיע מספר ילדי הקיבוץ לחמישים, והחלה שנתו החמישית של הקיבוץ. התחנך במוסד החינוכי הרי אפריים, סיים י"ב כיתות והתגייס לשיריון.

יובל היה מפקד כיתה ומדריך על טנק הצנטוריון בבית הספר לשיריון בג'וליס. נשא לאישה את קולט, אז עולה חדשה מצרפת וחניכת אולפן לעברית, והקים משפחה. לאחר הולדת עדי, בנו בכורו, עברה המשפחה להתגורר בנצרת עלית. עבד כמדריך גדנ"ע בבתי ספר חקלאיים 'כדורי' ונהלל.

בשנת 1972 התגייס יובל למשטרת ישראל ושירת בתחנות המשטרה בנצרת עלית ומגדל העמק. זמן קצר לאחר מכן לכד, לאחר מרדף, סוחר סמים אשר שידל תלמידי בתי הספר של העיירה מגדל העמק, מעשה שזיכה אותו בצל"ש (ציון לשבח) ובפרס כספי.

במלחמות ששת הימים ויום הכיפורים יובל נלחם בסיני. הוא שירת כמדריך קורס שוטרים בבית הספר לשוטרים ליד קרית אתא וסיים בהצלחה את קורס הסמלים. היה מועמד לקורס קצינים, אשר לא זכה לו. יובל נהרג בדרכו למיטווח בכביש עכו-נהריה, ביום ה' ה-24.11.77, בהיותו בן 36 שנים. הוא אהב מאד את עבודתו בהדרכה ב"שפרעם". היה אהוב על חניכיו וצוות המחנכים.

הותיר אחריו את רעייתו קולט וארבעת ילדיו: עדי, רונית, איילת וארנון. הורים- לאה וזאב, אח- ראובן ואחות ישראלה. אח נוסף- נפתלי- נפל במילוי תפקידו בשירות מילואים, בסוף אוקטובר 1973.

שלושה נכדים נולדו במהלך השנים: יובל, ליאור ואופק.

יובל היה הטוב שבאדם, מסור אוהב ואהוב, שקט, צנוע. אהב לשיר, לקרוא ולטייל.

יהיה זכרו ברוך.

בניית אתרים: