תפריט נגישות

טוראי שמעון שימי קורח ז"ל

שמעון קורח
בן 26 בנפלו
בן נילי ויצחק
נולד ברעננה
בו' בחשוון תשכ"ב, 13/11/1961
התגורר ברעננה
התגייס ב-ספטמבר 1979
שרת בפיקוד העורף, חיל רפואה
יחידה: מחוז מרכז
נפל בעת שירותו
בי"ח בתמוז תשמ"ז, 15/7/1987
מקום נפילה: אזור שכם
באזור יהודה ושומרון
מקום קבורה: רעננה
הותיר: הורים וארבע אחיות

קורות חיים

בן נילי ויצחק. נולד ביום ו' בחשוון תשכ"ב (13.11.1961) ברעננה לאב ששירת בצבא הקבע במערך המוצנח. עקב שירותו הצבאי של האב העתיקה המשפחה את מקום מגוריה לירושלים, שם עשה את לימודיו היסודיים תחילה בבית-הספר 'גאולים' ולאחר מכן ב'יד המורה'.

בתום לימודיו היסודיים שבה המשפחה לרעננה ושימי סיים את לימודיו בתיכון ע"ש אוסטרובסקי שבעיר. במקביל ללימודיו אסף בולים, עסק בכדורגל ובכדורסל והתנדב למשמר האזרחי ולעבודות בבית-החולים לווינשטיין ברעננה. נוסף לעיסוקיו אלה היה מדריך נוער ב'מחנות העולים' ובמסגרת זו אירגן גרעין נח"ל ויצא עם חבריו לקיבוץ נתיב הל"ה לשל"ת.

באמצע חודש ספטמבר 1979 גויס לשירות חובה בצה"ל. בתום הטירונות יצא עם הגרעין להיאחזות נח"ל מרווה שבצפון ואחר-כך הקים הגרעין את נח"ל רימונים שבבקעת הירדן. במסגרת הגרעין יצא לאימון מתקדם בגדוד הנח"ל המוצנח.

בתום השירות שב הגרעין לקיבוץ נתיב הל"ה. לאחר תקופת-מה נסע שימי בחברת כמה מחבריו לחו"ל, שם טייל, נהנה וראה את העולם במשך שנה לערך. מששב ארצה עזב את המשק, למד לימודי מחשבים והחל לעבוד במקצוע. שימי יצא עם חברה קבועה והשניים התכוונו להקים בית בישראל.

באמצע חודש יוני 1987 נקרא לשירות מילואים, שבמהלכו, ביום י"ח בתמוז תשמ"ז (15.7.1987), נפל בעת שירותו. הוא הובא למנוחות בבית-העלמין הצבאי ברעננה. הותיר אחריו הורים וארבע אחיות - תמר, חמוטל, דקלה ושרית.

בניית אתרים: