תפריט נגישות

רב"ט אליהו לוי ז"ל

אליהו לוי
בן 21 בנפלו
בן אסתר ואברהם
נולד בקדימה
בה' באב תשכ"ו, 22/7/1966
התגייס ב-נובמבר 1984
שרת בחיל השריון, חיל רפואה
יחידה: מקרפ"ר 57
נפל בעת מילוי תפקידו
בכ' בניסן תשמ"ז, 19/4/1987
מקום נפילה: תל השומר
באזור מרכז הארץ והשפלה
מקום קבורה: תל אביב - קרית שאול
אזור: 1, חלקה: 16, שורה: 6, קבר: 23.
הותיר: הורים, שלוש אחיות וארבעה אחים

קורות חיים

בן אסתר ואברהם. נולד ביום ה' באב תשכ"ו (22.7.1966) בקדימה למשפחה ברוכת ילדים. למד בבית-הספר היסודי 'מעלות' בבני ברק. אחרי-כן סיים את לימודיו בבית-הספר התיכון העירוני 'תורה ומלאכה' בתל אביב, במגמת חשמל.

אלי, כך כונה אליהו בפי כול, היה חובב ספורט ועסק באימוני כושר גופני והרמת משקולות. הוא אהב מוזיקה ובנה לעצמו אוסף גדול של תקליטים ועיטר את חדרו בתמונות של להקות שאהב. הוא היה נבון ומוכשר במלאכת כפיים ועזר לשכניו בתיקון תקלות חשמל ללא כל תמורה. הוא היה חייכן ובעל חוש הומור ואהוד על חבריו הרבים, שנהנו להיעזר בעצותיו הנבונות.

בראשית נובמבר 1984 גויס לצה"ל והוצב לחיל השריון. הוא סיים טירונות וקורס צמ"פ ואחרי-כן הוצב במפקדת יחידתו. כעבור שנתיים הועבר למפקדת קצין רפואה ראשי.

ביום כ' בניסן תשמ"ז (19.4.1987) נפל בעת מילוי תפקידו והובא למנוחת עולמים בבית-העלמין הצבאי בקרית שאול. השאיר אחריו הורים, שלוש אחיות וארבעה אחים.

במכתב תנחומים למשפחה כתב מפקדו: "אלי הגיע ליחידתנו לפני כשישה חודשים, ומיד יצר אווירה טובה וקשר חם עם מפקדיו וחבריו ליחידה. עקב הצטיינות בעבודה נשלח, בהתאם לבקשתו ובהמלצת מפקדיו לקורס, כדי להתקדם בדרכו הצבאית וכפתח לעתידו בתום השירות הצבאי. אלי היה חייל אהוד על מפקדיו וחבריו, הצטיין בטוב-ליבו, ביצע כל מטלה ברוח טובה וביעילות מרבית". הוריו תרמו לזכרו ספר-תורה לישיבת 'מעייני תורה למשה' בפרדס כץ, שם נהג להתפלל.

בניית אתרים: