תפריט נגישות

רס"ל נאור קאלו ז"ל

רשימות לזכרו

אמא, אבא והמשפחה

נאורי, נאורי, אין לנו מילים... אין לנו מילים להיפרד ממך... אין לנו מספיק מילים לתאר אותך... וכיצד נוכל להסביר כמה אנחנו אהבנו ואוהבים אותך. בחור עם כל כך הרבה תכונות שעסק במגוון כל כך רחב של דברים. איך אפשר להתחיל?
נאור אתה הפכת אותי בפעם הראשונה לאמא. אתה הראשון שלי, הבכור שלי ואיתך התחלתי את דרכי כאמא.
תמיד הרגשת אחראי על יניר, אילון ולירן, פעם בשיחה בינינו, סיפרת לי כמה זה ברור לך שאתה תמיד תהיה אחראי עליהם, תמיד תשגיח עליהם כאחיהם הגדול... אבל שכחת לשמור על עצמך, נאורי שלי.
כאשר יניר נפגע בפיגוע, אנחנו היססנו לצלם אותו, אתה ישר לקחת את הפיקוד והצילום בוצע. ועם הישירות הזו, היית מספיק רגיש לזכור שיניר סיפר, כדרך אגב, שהוא איבד בפיגוע שוקולד מיוחד שקנה לעצמו. ועם אותה ישירות חזרת תוך כמה דקות מהכלבו עם אותו סוג שוקולד.
אתה היית כתובת לאילון בנושאים רבים, ולאחרונה ייעצת לו רבות בנושא הצבא. בשבילו היית האח הגדול שעמו יכול היה לדבר וגם להתווכח על המון נושאים.
לך וללירן היתה הזדמנות להתקרב במיוחד בתקופה האחרונה כשיניר היה בחו"ל ואילון היה בצבא. כמה אהבתם להשתולל ביחד, כמה היא אהבה ללוות אותך לשמירות במדגה בלילות. אפילו באמצע השיעורים בבי"ס ניסתה ליצור איתך קשר כשעברת עם הג'יפ, היתה מספרת לנו בגאווה אם הצליחה.
כולנו נתגעגע לעיניים הסקרניות והגדולות שלך ולחיוך המקסים שלך. אהבת והתעניינת בהכל. מגיל צעיר אהבת את הטבע, הים והספורט. כל תחום הלך והתרחב עם הזמן.
אהבת את הים והפכת לגולש עם הגלשן ועם המצנח.
התחלת לצלם את הטבע והים, וגם בתחום הצילום התפתחת.
ענפי הספורט התרבו. ככדורגלן ששיחק בקבוצה של מעגן מיכאל תרמת רבות לניצחון באליפות האזורית ובגביע האזורי. כמה שמחת שהצלחתם בדבל.
גם שיחקת טניס, כדור סל, רולר-בלייס וסנו-בורד, ואפילו השתתפת בצניחה חופשית.
רק לפני חודש קראת לכולנו ושיחקנו ביחד במגרש הטניס, דבר שלא עשינו הרבה זמן.
מכל המעגלים השונים הללו צברת חברים רבים מגילאים שונים.
כמה חברים רבים היו כאן לספר עליך חברים שאהבו אותך ובאו לחלוק איתנו את הכאב. אילו מאמצים הם עשו להגיע למרות המצב והמלחמה.
אם היית רואה איך חבריך התארגנו והכינו את מעגל הגולשים. כולנו הלכנו לים והיה טקס לאור השקיעה. כל הגולשים כולל האחרים ונטלי (היית גאה בהם) עשו מעגל בים ושמו את הגלשן שלך באמצע. אלון ברך בים ולאחר מכן זרקו כולם את מחרוזות הפרחים שלהם על הגלשן שלך.

נאורי, נאורצ'יק שלנו - אנחנו נתגעגע כל כך...
לקול שלך, לחיבוקים החזקים שלך, לרגישות והעדינות שלך, לאהבה שלך ולנוכחות החמה והמרגיעה שלך.
כל כך הרבה געגועים ואנו נשארים ללא מילים.
תמיד נאהב אותך ותמיד, תמיד תהיה חלק מאיתנו.

אמא, אבא והמשפחה

בניית אתרים: